VŠPV IN POSLOVNI SVET

Na VŠPV že od vsega začetka v študijski proces intenzivno vključujemo tudi podjetja, saj se zavedamo, da je uporabno znanje tisto, ki je pomembno za razvoj kakovostnih diplomantov.

Gostovanje predavateljev iz gospodarstva in negospodarstva:

Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop, že 18 let snuje največje tržno-komunikacijske projekte v Sloveniji in v širši regiji. Za svoje delo je prejel preko 150 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih ter bil po izboru strokovne revije MM večkrat razglašen za slovenskega kreativnega direktorja leta. Je redni član žirij kot tudi predavatelj na festivalih doma in v tujini. Kot Mladi kreativec leta je Slovenijo leta 2002 zastopal na največjem svetovnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. Ponosni smo, da svoje bogate izkušnje deli tudi z našimi študenti pri predmetu Temelji tržnega komuniciranja.

Mag. Urša Manček, ima skoraj 20 let izkušenj v korporativnem komuniciranju, odnosih z javnostmi, znamčenju, oglaševanju, kriznem komuniciranju in družbeni odgovornosti. Svojo poklicno pot je začela v Mobitelu, kjer je kmalu postala vodja tržnega in korporativnega komuniciranja, nadaljevala v Mercatorju najprej kot vodja marketinga v Mercator Tehniki, kasneje pa kot izvršna direktorica Modiane in nadaljevala v Zavarovalnici Triglav kot pomočnica predsednika uprave, zadolžena za službo za marketing, službo za korporativno komuniciranje in skladnost poslovanja. Danes uspešno svetuje številnim podjetjem glede priprave načrtov marketinških aktivnosti, aktivnosti odnosov z javnostmi in nastopa na družbenih omrežjih za podjetja v različnih panogah tako na področju B2C kot B2B. Pri predmetu Odnosi z mediji in načrtovanje medijev več kot dobrodošla gostja in prijazna sogovornica našim študentom.

Ana Ivandić, kreativna direktorica Innovatif je v marketinški stroki aktivna že več kot 25 let. Svojo pot je začela V Formitasu BBDO, kjer je z ekipo je soustvarila mnoge uspešne blagovne znamke in učinkovite oglaševalske zgodbe, kar so potrjevali tako uspehi na festivalih kot rezultati akcij na trgih. Po 22 letih se je odločila za spremembo in agencijsko življenje zamenjala z izzivi direktorice marketinga v tehnološkem podjetju Edition Digital, kjer se je ukvarjala predvsem z vsebinskim marketingom ter spletnim založništvom. A ker je po duši predvsem kreativka, se je z januarjem 2018 vrnila k vlogi kreativne direktorice ter se pridružila ekipi Innovatifa. Z veseljem deli svoje kreativno in strateško znanje iz prakse, še posebej jo veseli delati z mladimi. Tako je z veseljem svoje izkušnje delila tudi s študenti programa Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi.

Peter Šepetavc, vodja marketinga, Mediately, je v svoji 15-letni trženjski karieri sodeloval pri pripravi lokalnih in globalnih marketinških strategij z nekaterimi izmed največjih svetovnih blagovnih znamk. Za svoje delo je prejel več kot 50 domačih in mednarodnih nagrad in priznanj. V zadnjih letih se je usmeril predvsem na produktni razvoj in strateški marketinški nastop v svetu zagonskih podjetij in na področju veriženja blokov. https://www.linkedin.com/in/psepetavc/

Vita Kernel, ABC (akreditirana poslovna komunikatorka pri Mednarodnem združenju poslovnih komunikatorjev IABC) iz Studia Kernel iz Kopra se osredotoča na komuniciranje organizacij ter integrirane komunikacijske projekte. Za njihovo učinkovitost in ustvarjalne rešitve je skupaj z ekipami, ki jih je vodila, prejela številna domača in tuja priznanja. Je začetnica celostnega poročanja v Sloveniji, h kateremu je spodbudila prve slovenske gospodarske družbe. Področje, ki se mu posebej posveča v zadnjem obdobju, je povezovanje organizacijske ali poslovne strategije in načel vzdržnega razvoja ter celostnega komuniciranja. Kot gostujoča predavateljica pri predmetu Korporativno komuniciranje in družbena odgovornost je s predstavitvijo svojih bogatih izkušenj s področja strateškega načrtovanja, upravljanja in ocenjevanja komunikacijski rešitev ter primerov iz prakse obogatila študijski program.

Dr. Marko Bohanec iz podjetja Salvirt d.o.o. se ukvarja z uvajanjem prediktivne analitike v poslovna okolja. Pri svojem delu izhaja iz identificiranih managerskih izzivov, ki jih konkretneje opisuje z modeliranjem podatkov in gradnjo prediktivnih modelov. Kot gostujoči predavatelj pri predmetu Poslovna inteligenca je študentom s pomočjo slovenskega orodja Orange predstavil korake od zasnove modeliranja do primerjave natančnosti različnih modelov strojnega učenja.

Doc. dr. Ana Hafner raziskuje inovacije v avtomobilski industriji. Je bivša predsednica združenja slovenskih izumiteljev ASI in nekdanja članica izvršnega sveta Mednarodne zveze združenj izumiteljev (IFIA). Teorija upravljanja inovacij je kompleksno področje, ki združuje vrsto različnih znanj. Idealni modeli upravljanja so najpogosteje razviti za velike gospodarske družbe, kjer v procesu sodeluje več različnih oddelkov v podjetju, znotraj njih pa različni strokovnjaki. Glede na to, da je v EU kar 99% podjetij MSP, se postavlja vprašanje, ali je sploh mogoče in kako prilagoditi teorijo upravljanja z inovacijami, tako da bi ta lahko služila tudi njim.

Študentom magistrskega programa Management in informatika, je v okviru predmeta Upravljanje inovacij predstavila razmere v praksi, več konkretnih primerov slovenskih inovatorjev in s kakšnimi ovirami so se ti srečali na svoji poti do realizacije inovacij na tržišču.

Red. prof. dr. Marko Bohanec se ukvarja predvsem z metodami in sistemi za podporo pri odločanju, ki jih prepleta z umetno inteligenco, analizo podatkov in odločitveno analizo. Zanima ga tudi praktična uporaba teh pristopov pri reševanju zahtevnih odločitvenih problemov. Je soavtor kvalitativne hierarhične metode odločitvenega modeliranja DEX in podpornega računalniškega programa DEXi. V zadnjih letih je sodeloval kot odločitveni analitik v številnih projektih Evropske skupnosti na področjih, povezanih s presojo učinkov uporabe gensko spremenjenih organizmov (projekti ECOGEN, SIGMEA in Co-Extra), presojo tveganj pri prehrambnih izdelkih (DECATHLON), upravljanjem kroničnih bolezni (PDmanager in HeartMan) ter jedrsko varnostjo (NARSIS). S svojim bogatim znanjem je obogatil predavanja študentom Magistrskega programa Management in informatika s tematiko Modeliranja strategije energetske politike v Sloveniji.

Doc. dr. Mateja Podlogar je zaposlena kot vodja projektov GDSN & DQ na GS1 Slovenija. GS1 Slovenija je neodvisna in nepridobitna organizacija na področju mednarodnih standardov GS1 za identifikacijo, zajem in elektronsko izmenjavo podatkov. Standardi GS1 so prisotni v več kot 150 državah. Več kot dobrodošlo je bilo njeno strokovno znanje kot gostje pri predmetu eStoritve, kjer je študentom v predavanju z naslovom "Tudi pri e-storitvah brez globalnih standardov GS1 ne gre!" predstavila standard GS1 SmartSearch, ki določa strukturo podatkov za izdelke, objavljene na spletu, kar omogoča spletnim iskalnikom, boljše prikazovanje in primerjanje izdelkov. Poleg tega so bili predstavljeni standardi za zagotavljanje kakovostnih matičnih podatkov ter identifikacije oz. oštevilčenja izdelkov in lokacij.

Marko Grobelnik je raziskovalec na področju umetne inteligence s poudarkom na strojnem učenju, rudarjenju tekstovnih in spletnih podatkov, omrežnih analizah, semantičnih tehnologijah in vizualizaciji podatkov. Je član vodstva Laboratorija za umetno inteligenco na Institutu Jožef Stefan in direktor komercialnega podjetja Quintelligence, ki je specializirano za reševanje kompleksnih problemov umetne inteligence. Sodeluje z večjimi evropskimi in akademskimi ustanovami, kot so Bloomberg, British Telecom, Evropska komisija, Microsoft Research in New York Times, svoje izkušnje pa je pridobil tudi na več kot 50 raziskovalnih projektih s področja umetne inteligence, v katere je bil vključen. Je soavtor več knjig in soustanovitelj več zagonskih podjetij. Leta 2016 je pridobil naziv Digital Champion of Slovenia at European Commission. Več kot dobrodošel gost pri predmetu Ravnanje z znanjem.

Mag. Mitja Vrdelja je univerzitetni diplomirani komunikolog, ki zadnjih deset let deluje kot predstavnik za odnose z javnostmi na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje (prej Inštitut za varovanje zdravja RS). V letu 2017 je Fakulteti za družbene vede pridobil naziv magister odnosov z javnostmi; sedaj nadaljuje študij na doktorskem študiju Humanistike in družboslovja s področja odnosov z javnostmi. Poleg skrbi za vodenje odnosov z javnostmi na NIJZ pogosto sodeluje tudi pri največjih slovenskih zdravstvenih kampanjah in projektih (npr. Preveč soli škodi, Ustavimo gripo itd.), v katere se vključujejo tudi vladne in nevladne ter strokovne inštitucije v Sloveniji in tujini (Svetovna zdravstvena organizacija in Evropska komisija). Kot raziskovalec asistent sodeluje v raziskovalni skupini Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Na Fakulteti za zdravstvo Angele Boškin sodeluje kot predavatelj pri predmetih Promocija zdravja.

Mitja Vrdelja je v okviru predmeta Temelji odnosov z javnostmi delil svoje izkušnje iz rednega dela odnosov z javnostmi na NIJZ ter študentom predstavil področja zdravstvenega komuniciranja v Sloveniji.

mag. Bogomil Šest je magistriral s področja menedžmenta neprofitnih organizacij na FDV UL. Delovne izkušnje si je pridobil v javni upravi, gospodarskih javnih podjetjih, državnih podjetjih in v zasebnih podjetjih. Delal je tudi kot prisilni upravitelj tako v državnem kot v zasebnem podjetju. Dva mandata je bil član UO Kemijskega inštituta Slovenije. Njegov strokovni interes je proučevanje sistemske korupcije v javni upravi, državnih in zasebnih podjetjih. Zadnjih 20 let je bil lastnik malega podjetja. Tako je dobitnik priznanja revije Podjetnik za eno izmed desetih najuspešnejših malih in srednjih podjetij v Sloveniji za leto 1998 katerega lastnik je bil in priznanja Agencije za poslovne raziskave kot eden izmed najuspešnejših podjetnikov v Sloveniji za leto 2001.

Je družbeno aktiven. Je aktiven v humanitarnih in športnih društvih. Je nosilec zlate medalje mesta Tbilisi in zlate medalje Olimpijskega komiteja Italije za mesto Parma za zasluge pri vzpostavljanju sodelovanja med mesti na športnem področju.

G. mag. Danijel Hubman, lastnik in direktor podjetja VASTOK, vsekakor razmišlja o prihodnosti. Z vsem dolžnim spoštovanjem. S svojim delom in življenjem pooseblja tematiko naših predavanj: INOVATIVNI MANAGEMENT. Njegova managersko/podjetniška pot ga je vodila od gojenja in kasneje predelave šampinjonov, preko sodelovanja v hrastniškem podjetniškem inkubatorju, do pozicije ključnega sodelavca, ki je celih 20 let soustvarjal podjetniško rast in razvoj podjetja STUDIO MODERNA

V najnovejšem podjemu, ki je javnostim najbolj znanj pod imenom ALPSTORIES, pa gre za idejo, ki je aktualna za ves svet, saj njegovemu poslovnemu konceptu radi prisluhnejo največji na svetu, pa najsi bo to kozmetični gigant L’Oreal, ali Kitajska banka za obnovo in razvoj, ali pa pokojninski skladi na drugi strani luže… (Več na https://startaj.finance.si/8820953/Si-želite-svojo-znamko-ekokozmetike-ki-jo-zmeša-robot).

Ker je podjetje, ki ga vodi, na eni ključnih prelomnic razvoja v svojem življenjskem ciklu, smo lahko – tako rekoč v živo – spremljali razmišljanje osebe, ki so mu – med drugim - z največjim zanimanjem prisluhnili tudi na nedavnem srečanju kitajskega premieja z voditelji šestnajstih srednjeevropskih držav, konec leta 2017, v Budimpešti.

evidenčna prijava - darilo

Vprašanje?
Mi imamo odgovor!

Z veseljem se pogovorimo z vami – pišite nam:

Varnostni preizkus: vnesite znake, ki so na spodnji sliki, v polje pod njo.