Office 365 webinar | Premišljeno vzpostavite napredno pisarno

Office 365
Premišljeno vzpostavite napredno pisarno

PRIJAVA NA WEBINAR

Brezplačen webinar | 12. december 2019 ob 10.00 uri

Premišljeno vzpostavite napredno pisarno

V hitro spreminjajočem svetu morajo odločitve, kljub potrebi po hitrem sprejemanju le-teh, biti dobro premišljene. V nasprotnem primeru bo uspeh projekta izgubljen.

Vse pogosteje se izkazuje, da se podjetja pri vpeljavi Office 365 žal ne znajdejo, saj velikokrat ne vedo, katere aplikacije in storitve Office 365 paket sploh vsebuje in si tudi težko predstavljajo, kaj so koristi uporabe ter komu so orodja namenjena.

Zato vas vabimo na brezplačni izobraževalni webinar, kjer vam bo naš strokovnjak za Office 365 predstavili: 

  • kako se premišljeno lotiti transformacije delovnega okolja;
  • pogledali si bomo kakšen je pomen sistematične vzpostavitve sodobne in napredne pisarne;
  • kako se pripraviti na tak projekt;
  • ter kako digitalizirati in avtomatizirati delo z Office 365.

Če niste povsem prepričani, kako se lotiti vzpostavitve moderne pisarne na pravi način, se nam pridružite na brezplačnem webinarju | Premišljeno vzpostavite napredno pisarno.

Delajte prave stvari na pravi način. Delajte pametneje.

Pridružite se nam na izobraževalnem webinarju in vzpostavite sodobno pisarno s pomočjo Office 365. 

PRIJAVA

Z vami bo...

Rok Godec, strokovnjak z bogatimi izkušnjami:

  • 12.000+ opravljenih pedagoških ur izobraževanj​
  • MCTS Microsoft Office Project, Managing Projects | Microsoft 365 Certified:
    Fundamentals | Microsoft Office Master | Microsoft Service Adoption Specialist ​
    ECDL Expert | ISO 9001:2015 Auditor ​
  • Strokovnjak za: Windows, Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook, Visio, Project, Frontpage, Exchange, Office 365, Dreamweaver, SQL, MySQL, HTML, CSS, PHP, ASP.NET, VB, VBA, C#…​
  • Izkušnje z delom na projektih za stranke.