VŠPV IN
POSLOVNI SVET

Na VŠPV že od vsega začetka v študijski proces intenzivno vključujemo tudi podjetja, saj se zavedamo, da je uporabno znanje tisto, ki je pomembno za razvoj kakovostnih diplomantov. Gostovanje predavateljev iz gospodarstva in negospodarstva.

 

Sodelovanje z gospodarstvom

VPŠV in poslovni svet

Na VŠPV že od vsega začetka v študijski proces intenzivno vključujemo tudi podjetja, saj se zavedamo, da je uporabno znanje tisto, ki je pomembno za razvoj kakovostnih diplomantov.

 

Gostovanje predavateljev iz gospodarstva in negospodarstva

Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop

Že 18 let snuje največje tržno-komunikacijske projekte v Sloveniji in v širši regiji. Za svoje delo je prejel preko 150 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih ter bil po izboru strokovne revije MM večkrat razglašen za slovenskega kreativnega direktorja leta. Je redni član žirij kot tudi predavatelj na festivalih doma in v tujini. Kot Mladi kreativec leta je Slovenijo leta 2002 zastopal na največjem svetovnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. Ponosni smo, da svoje bogate izkušnje deli tudi z našimi študenti pri predmetu Temelji tržnega komuniciranja. 

Mag. Urša Manček, korporativno in krizno komuniciranje, odnosi z javnostmi, znamčenje, oglaševanje

Ima skoraj 20 let izkušenj v korporativnem komuniciranju, odnosih z javnostmi, znamčenju, oglaševanju, kriznem komuniciranju in družbeni odgovornosti. Svojo poklicno pot je začela v Mobitelu, kjer je kmalu postala vodja tržnega in korporativnega komuniciranja, nadaljevala v Mercatorju najprej kot vodja marketinga v Mercator Tehniki, kasneje pa kot izvršna direktorica Modiane in nadaljevala v Zavarovalnici Triglav kot pomočnica predsednika uprave, zadolžena za službo za marketing, službo za korporativno komuniciranje in skladnost poslovanja. Danes uspešno svetuje številnim podjetjem glede priprave načrtov marketinških aktivnosti, aktivnosti odnosov z javnostmi in nastopa na družbenih omrežjih za podjetja v različnih panogah tako na področju B2C kot B2B. Pri predmetu Odnosi z mediji in načrtovanje medijev je več kot dobrodošla gostja in prijazna sogovornica našim študentom.

Ana Ivandić, kreativna direktorica Innovatif

Kreativna direktorica Innovatif je v marketinški stroki aktivna že več kot 25 let. Svojo pot je začela V Formitasu BBDO, kjer je z ekipo je soustvarila mnoge uspešne blagovne znamke in učinkovite oglaševalske zgodbe, kar so potrjevali tako uspehi na festivalih kot rezultati akcij na trgih. Po 22 letih se je odločila za spremembo in agencijsko življenje zamenjala z izzivi direktorice marketinga v tehnološkem podjetju Edition Digital, kjer se je ukvarjala predvsem z vsebinskim marketingom ter spletnim založništvom. A ker je po duši predvsem kreativka, se je z januarjem 2018 vrnila k vlogi kreativne direktorice ter se pridružila ekipi Innovatifa. Z veseljem deli svoje kreativno in strateško znanje iz prakse, še posebej jo veseli delati z mladimi. Tako je z veseljem svoje izkušnje delila tudi s študenti programa Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi.

 

Peter Šepetavc, vodja marketinga, Mediately

V svoji 15-letni trženjski karieri je sodeloval pri pripravi lokalnih in globalnih marketinških strategij z nekaterimi izmed največjih svetovnih blagovnih znamk. Za svoje delo je prejel več kot 50 domačih in mednarodnih nagrad in priznanj. V zadnjih letih se je usmeril predvsem na produktni razvoj in strateški marketinški nastop v svetu zagonskih podjetij in na področju veriženja blokov. https://www.linkedin.com/in/psepetavc/

 

 

Vita Kernel, poslovna komunikatorka IABC

Akreditirana poslovna komunikatorka pri Mednarodnem združenju poslovnih komunikatorjev IABC iz Studia Kernel iz Kopra se osredotoča na komuniciranje organizacij ter integrirane komunikacijske projekte. Za njihovo učinkovitost in ustvarjalne rešitve je skupaj z ekipami, ki jih je vodila, prejela številna domača in tuja priznanja. Je začetnica celostnega poročanja v Sloveniji, h kateremu je spodbudila prve slovenske gospodarske družbe. Področje, ki se mu posebej posveča v zadnjem obdobju, je povezovanje organizacijske ali poslovne strategije in načel vzdržnega razvoja ter celostnega komuniciranja. Kot gostujoča predavateljica pri predmetu Korporativno komuniciranje in družbena odgovornost je s predstavitvijo svojih bogatih izkušenj s področja strateškega načrtovanja, upravljanja in ocenjevanja komunikacijskih rešitev ter primerov iz prakse obogatila študijski program.

 

Dr. Marko Bohanec, podjetje Salvirt d.o.o.

Ukvarja se z uvajanjem prediktivne analitike v poslovna okolja. Pri svojem delu izhaja iz identificiranih managerskih izzivov, ki jih konkretneje opisuje z modeliranjem podatkov in gradnjo prediktivnih modelov. Kot gostujoči predavatelj pri predmetu Poslovna inteligenca je študentom s pomočjo slovenskega orodja Orange predstavil korake od zasnove modeliranja do primerjave natančnosti različnih modelov strojnega učenja.

 

Doc. dr. Ana Hafner, raziskuje inovacije v avtomobilski industriji

Je bivša predsednica združenja slovenskih izumiteljev ASI in nekdanja članica izvršnega sveta Mednarodne zveze združenj izumiteljev (IFIA). Teorija upravljanja inovacij je kompleksno področje, ki združuje vrsto različnih znanj. Idealni modeli upravljanja so najpogosteje razviti za velike gospodarske družbe, kjer v procesu sodeluje več različnih oddelkov v podjetju, znotraj njih pa različni strokovnjaki. Glede na to, da je v EU kar 99% podjetij MSP, se postavlja vprašanje, ali je sploh mogoče in kako prilagoditi teorijo upravljanja z inovacijami, tako da bi ta lahko služila tudi njim.

Študentom magistrskega programa Management in informatika, je v okviru predmeta Upravljanje inovacij predstavila razmere v praksi, več konkretnih primerov slovenskih inovatorjev in s kakšnimi ovirami so se ti srečali na svoji poti do realizacije inovacij na tržišču.

 

Red. prof. dr. Marko Bohanec, metode in sistemi za podporo pri odločanju

Ukvarja se predvsem z metodami in sistemi za podporo pri odločanju, ki jih prepleta z umetno inteligenco, analizo podatkov in odločitveno analizo. Zanima ga tudi praktična uporaba teh pristopov pri reševanju zahtevnih odločitvenih problemov. Je soavtor kvalitativne hierarhične metode odločitvenega modeliranja DEX in podpornega računalniškega programa DEXi. V zadnjih letih je sodeloval kot odločitveni analitik v številnih projektih Evropske skupnosti na področjih, povezanih s presojo učinkov uporabe gensko spremenjenih organizmov (projekti ECOGEN, SIGMEA in Co-Extra), presojo tveganj pri prehrambnih izdelkih (DECATHLON), upravljanjem kroničnih bolezni (PDmanager in HeartMan) ter jedrsko varnostjo (NARSIS). S svojim bogatim znanjem je obogatil predavanja študentom Magistrskega programa Management in informatika s tematiko Modeliranja strategije energetske politike v Sloveniji.

 

Doc. dr. Mateja Podlogar, zaposlena kot vodja projektov GDSN & DQ na GS1 Slovenija

GS1 Slovenija je neodvisna in nepridobitna organizacija na področju mednarodnih standardov GS1 za identifikacijo, zajem in elektronsko izmenjavo podatkov. Standardi GS1 so prisotni v več kot 150 državah. Več kot dobrodošlo je bilo njeno strokovno znanje kot gostje pri predmetu eStoritve, kjer je študentom v predavanju z naslovom "Tudi pri e-storitvah brez globalnih standardov GS1 ne gre!" predstavila standard GS1 SmartSearch, ki določa strukturo podatkov za izdelke, objavljene na spletu, kar omogoča spletnim iskalnikom boljše prikazovanje in primerjanje izdelkov. Poleg tega so bili predstavljeni standardi za zagotavljanje kakovostnih matičnih podatkov ter identifikacije oz. oštevilčenja izdelkov in lokacij.

 

Marko Grobelnik, raziskovalec na področju umetne inteligence s poudarkom na strojnem učenju

Je raziskovalec na področju umetne inteligence s poudarkom na strojnem učenju, rudarjenju tekstovnih in spletnih podatkov, omrežnih analizah, semantičnih tehnologijah in vizualizaciji podatkov. Je član vodstva Laboratorija za umetno inteligenco na Institutu Jožef Stefan in direktor komercialnega podjetja Quintelligence, ki je specializirano za reševanje kompleksnih problemov umetne inteligence. Sodeluje z večjimi evropskimi in akademskimi ustanovami, kot so Bloomberg, British Telecom, Evropska komisija, Microsoft Research in New York Times, svoje izkušnje pa je pridobil tudi na več kot 50 raziskovalnih projektih s področja umetne inteligence, v katere je bil vključen. Je soavtor več knjig in soustanovitelj več zagonskih podjetij. Leta 2016 je pridobil naziv Digital Champion of Slovenia at European Commission. Več kot dobrodošel gost pri predmetu Ravnanje z znanjem.

 

Mag. Mitja Vrdelja, univerzitetni diplomirani komunikolog

Zadnjih deset let deluje kot predstavnik za odnose z javnostmi na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje (prej Inštitut za varovanje zdravja RS). V letu 2017 je na Fakulteti za družbene vede pridobil naziv magister odnosov z javnostmi; sedaj nadaljuje študij na doktorskem študiju Humanistike in družboslovja s področja odnosov z javnostmi. Poleg skrbi za vodenje odnosov z javnostmi na NIJZ pogosto sodeluje tudi pri največjih slovenskih zdravstvenih kampanjah in projektih (npr. Preveč soli škodi, Ustavimo gripo itd.), v katere se vključujejo tudi vladne in nevladne ter strokovne inštitucije v Sloveniji in tujini (Svetovna zdravstvena organizacija in Evropska komisija). Kot raziskovalec asistent sodeluje v raziskovalni skupini Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Na Fakulteti za zdravstvo Angele Boškin sodeluje kot predavatelj pri predmetih Promocija zdravja.

Mitja Vrdelja je v okviru predmeta Temelji odnosov z javnostmi delil svoje izkušnje iz rednega dela odnosov z javnostmi na NIJZ ter študentom predstavil področja zdravstvenega komuniciranja v Sloveniji. 

Mag. Bogomil Šest, magistriral s področja menedžmenta neprofitnih organizacij na FDV UL

Delovne izkušnje si je pridobil v javni upravi, gospodarskih javnih podjetjih, državnih podjetjih in v zasebnih podjetjih. Delal je tudi kot prisilni upravitelj tako v državnem kot v zasebnem podjetju. Dva mandata je bil član UO Kemijskega inštituta Slovenije. Njegov strokovni interes je proučevanje sistemske korupcije v javni upravi, državnih in zasebnih podjetjih. Zadnjih 20 let je bil lastnik malega podjetja. Je dobitnik priznanja revije Podjetnik za eno izmed desetih najuspešnejših malih in srednjih podjetij v Sloveniji za leto 1998 katerega lastnik je bil in priznanja Agencije za poslovne raziskave kot eden izmed najuspešnejših podjetnikov v Sloveniji za leto 2001.

Je družbeno aktiven. Je aktiven v humanitarnih in športnih društvih. Je nosilec zlate medalje mesta Tbilisi in zlate medalje Olimpijskega komiteja Italije za mesto Parma za zasluge pri vzpostavljanju sodelovanja med mesti na športnem področju.

Mag. Danijel Hubman, lastnik in direktor podjetja VASTOK

S svojim delom in življenjem pooseblja tematiko naših predavanj: INOVATIVNI MANAGEMENT. Njegova managersko/podjetniška pot ga je vodila od gojenja in kasneje predelave šampinjonov, preko sodelovanja v hrastniškem podjetniškem inkubatorju, do pozicije ključnega sodelavca, ki je celih 20 let soustvarjal podjetniško rast in razvoj podjetja STUDIO MODERNA

V najnovejšem podjemu, ki je javnostim najbolj znanj pod imenom ALPSTORIES, pa gre za idejo, ki je aktualna za ves svet, saj njegovemu poslovnemu konceptu radi prisluhnejo največji na svetu, pa najsi bo to kozmetični gigant L’Oreal, ali Kitajska banka za obnovo in razvoj, ali pa pokojninski skladi na drugi strani luže… (Več na https://startaj.finance.si/8820953/Si-želite-svojo-znamko-ekokozmetike-ki-jo-zmeša-robot).

Ker je podjetje, ki ga vodi, na eni ključnih prelomnic razvoja v svojem življenjskem ciklu, smo lahko - tako rekoč v živo - spremljali razmišljanje osebe, ki so mu - med drugim - z največjim zanimanjem prisluhnili tudi na nedavnem srečanju kitajskega premieja z voditelji šestnajstih srednjeevropskih držav, konec leta 2017, v Budimpešti.

 

prof. Mirko BRATUŠA, akademski kipar

Lastnosti dobrega managerja so kreativnost, domišljija, intuicija in empatija. Dokazano je bilo, da učenje s pomočjo umetnosti dejansko pomaga razvijati prav te vrline. Zaradi tega na VŠPV vabimo tudi umetnike. prof. Mirko BRATUŠA, akademski kipar se je študentom pridružil pri predmetu Inovativni management.
Več o njegovih delih na Wikipediji.

 

Aleš Drenški, (ex. Izvršni direktor, SRC)

Nenehno »gnjavi« vse, zakaj za vraga ne poslušamo več skrbno svojih porabnikov, ko pojasnjujejo svoje probleme in načrte. Ne samo, da bi bili bolj zadovoljni z razvitimi rešitvami, njihovi izzivi pogosto prikrivajo širši potencial, ki bi lahko ustvaril novo rast. Zaradi tega sedaj vodi ambiciozen razvojni program za razvoj v podjetju, med drugim Inkubator kot eno izmed pobud. Študentom je v okviru predmeta Inovativni management predstavil, kako ustvariti rastoče podjetje na izzivih novih idej.

 

Janko Kramžar, dolgoletni direktor ljubljanskega javnega podjetja Snaga

V enem izmed svojih mnogih intervjujev je povedal, da bi se počutil nepotrebnega, če v podjetju ne bi bile mogoče vedno nove izboljšave. S svojim razmišljanjem, pristopi in inovativnostjo je bil več kot dobrodošel gost na predavanjih pri predmetu Inovativni management.

 

Jernej Špende, strateški direktor, Grey Ljubljana

Jernej Špende je strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana, kjer za domače in tuje naročnike sooblikuje digitalne in integrirane komunikacijske platforme. Pred tem je v agencijah Pristop in Renderspace opravljal delo digitalnega stratega in svetovalca. Prve izkušnje z množičnimi mediji je dobil v desku informativnega programa nacionalne televizije in kot novinar oddaje Studio City, več kot deset let pa je skrbel za digitalni nastop skupine Laibach in kolektiva Neue Slowenische Kunst.

Za svoje delo na področju digitalnih strategij je prejel številne nagrade na največjih oglaševalskih oziroma komunikacijskih festivalih, kot so Cannes Lions, Effie, Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Midas, SOF, SEMPL, BalCannes, Gold Quill, Diggit in drugih.

Bil je tudi žirant in član Sveta tekmovalnega programa Slovenskega oglaševalskega festivala. Leta 2015 je na regijskem tekmovanju SoMoBorac, ki poteka v okviru hrvaškega Weekend Media Festivala, prejel naziv »Digitalec leta« in bil zadnji dve leti član strokovne žirije. V letu 2018 je član drugostopenjske žirije nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie.

 

Urška Ojsteršek, vodja internega komuniciranja v družbi Petrol, d.d.

Diplomirala je iz odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede (2001), kasneje opravila MBA program za mlade managerje na IEDC - Poslovni šoli Bled in Managersko akademijo Gorenje. Karierno pot je začela 2002 v skupini Gorenje kot vodja projektov v službi tržnega komuniciranja, od 2004 pa nadaljevala v službi odnosov z javnostmi. Leta 2010 je prevzela vodenje e-komuniciranja in projektov povezanih z gradnjo ugleda korporacije Gorenje. Leta 2014 je postala vodja internega komuniciranja v skupini Petrol. V svojem delu vseskozi uvaja novosti in izboljšave v komuniciranju, se vključuje v številne projekte, soustvarja in gradi kulturo organizacij, v katerih deluje.
Pri predmetu Korporativno komuniciranje je predstavila delovanje oddelka korporativnega komuniciranja v Petrolu in na projektu »Ustvarjanje kulture korporativne integritete« ponazorila njegovo aktivno vlogo.

Katja Sreš, Ekologi brez meja

Katja Sreš, diplomantka tržnega komuniciranja in vodja odnosov z javnostmi pri društvu Ekologi brez meja je pri predmetu Korporativno komuniciranje predstavila komunikacijski projekt “Očistimo Slovenijo – še zadnjič” in s primeri nazorno ponazorila pristop k strateškemu načrtovanju, vodenju in ocenjevanju komunikacijskih projektov.

Akcija je potekala 15. septembra 2018, ko smo se Slovenci pridružili 17 milijonom prostovoljcev v 158 državah ter čistili divja odlagališča in razpršene odpadke. Prispevali smo več kot 36 tisoč parov rok, ki so iz narave odstranile skoraj 222 ton odpadkov in očistile 155 divjih odlagališč.

Mark Stemberger, strateški poslovni svetovalec

Mark Stemberger se ukvarja s celostnimi preobrazbami proizvodnih podjetij. Od leta 2007 do 2014 je vodil srednje veliko proizvodno podjetje na področju brizganja plastike in s svojo ekipo prestrukturiral podjetje, da je v sedmih letih več kot početveril poslovni izid ter postavil temelje za nadaljno rast in razvoj tega proizvodnega podjetja. V sezoni 2017/2018 vodi prestrukturiranje manjšega podjetja na področju kovinsko predelovalne panoge.

Mark Stemberger je diplomiral na FE v Ljubljani (1989), magistriral iz poslovnih ved na Clemson University (južna Karolina, 1996) ter magistriral iz IS in odločanja na FRI v Ljubljani (2004). Danes pa preučuje razvoj uspešnih strategij v SME sektorju ter raziskuje izzive pri vpeljevanju le-teh v različna poslovna okolja.

Mark Stemberger se kot strateški poslovni svetovalec ukvarja s preučevanjem poslovnih modelov in z razvojem inovativnih strategij; pri tem pa se osredotoča na razvoj inovativnih ter neortodoksnih pristopov pri vpeljevanju inovativnih strategij in se specializira na vpeljevanje celostnih rešitev ter vpeljavo novih strategij v kompleksna poslovna okolja. Pri prenovi podjetij se naslanja na vpeljavo IS in celovito digitalizacijo poslovanja, uporabo avtomatizacije in robotizacije, snovanjem drugačnih organizacijskih oblik ter vpeljavo alternativnih načinov vodenja projektov. Vodstvenim ekipam v podjetjih strateško svetuje in jih trenira drugačnih vodstvenih pristopov.

Karmen Pangos, direktorica družbe Krašcommerce d.o.o.

V Krašu Slovenija je odgovorna za poslovanje družbe, katere cilj je uspešna implementacija poslovnih strategij, prodaje in distribucije Kraševih izdelkov na slovenskem trgu. Zase pravi: »Sem dinamični vodja in manager. Dolgoletne izkušnje na različnih nivojih delovanja v različnih družbah, so mi dale veliko širino znanja in razvoj pomembnih kompetenc v domačem in mednarodnem okolju. Sem odgovorna, motivirana, ciljno usmerjena, sposobna strateškega razmišljanja in komuniciranja«. Večino svoje poklicne poti je delovala v prodaji, predvsem v segmentu izdelkov široke potrošnje. Pred prihodom h Krašu je bila sedem let zaposlena pri Žitu, najprej kot direktorica izvoza, zadnja leta pa kot direktorica prodaje.

Z dolgoletnimi izkušnjami v prodaji in marketingu je pri predmetu Integrirano tržno komuniciranje študente navdušila s svojo poslovno zgodbo o uspehu in zavedanju, da moraš za uspeh vedno  presegati pričakovanja potrošnikov, uvajati nove pristope in biti izjemno odziven.

dr. Gregor Geršak, izredni profesor na Fakulteti za elektrotehniko Univerze v Ljubljani in strokovnjak za Psihofiziološki vidiki neuro marketinga

Raziskovalno se ukvarja z merjenjem, konkretno s teorijo merjenja, merjenjem elektromagnetnih veličin, tlaka in temperature. V zadnjih letih se osredotoča na ovrednotenje merilnih instrumentov v medicini. V okviru merjenj v biologiji in športu ga še posebno zanima in veseli povezovanje fizioloških merjenj in psihologije.

Petra Šušteršič, direktorica prodaje, Antenna TV SL

Petra Šušteršič ima več kot 20 letne izkušnje na področju medijev, tako na prodajnem, marketinškem kot vodstvenem nivoju. Leta 1997 je diplomirala na ljubljanski EF, smer trženje. Svojo profesionalno pot je začela v podjetju Pro Plus kot Vodja projektov v prodaji in kmalu napredovala v Vodjo trženja programa POP TV. Kasneje jo je zamikala stran naročnika, vzpostavila je marketinški oddelek za skupino podjetij Suzuki Odar, Avtomotiv Rado in Krasoprema. Leta 2004 je bila povabljena v ekipo, ki je na slovenski medijski trg lansirala nov koncept revijalnega tiska, urbani brezplačnik City magazine. Tam je najprej kot direktorica prodaje vzpostavila oddelek prodaje, kasneje pa prevzela vodenje podjetja ter pomagala belgijskim lastnikom pri vzpostaviti celotnega operativnega sistema in lansiranju revije v Zagrebu in Beogradu. Ker pa ljubezen do televizije nikoli ne ugasne, je leta 2012 sprejela povabilo Telekoma Slovenije, da se pridruži ekipi medijskih strokovnjakov pri vzpostavitvi nove komercialne televizije na slovenskem trgu. V podjetju Antenna TV SL deluje že sedem let kot direktorica prodaje in tudi kot direktorica družbe. Pri svojem delu in vodenju ekipe se nenehno prilagaja novim smernicam v panogi in aktivno uveljavlja nove trende na medijskem trgu. Zaveda se odgovornosti do svojih kupcev – oglaševalcev in skupaj z njimi ustvarja nove, učinkovite in inovativne poti komuniciranja.

David Pollak, magister poslovnih ved

David Pollak se že več kot desetletje ukvarja s telekomunikacijami. Zaposlen je pri podjetju Mobik, kjer je kot vodja odgovoren za poslovni razvoj storitev zagotavljanja prihodkov za področje EMEA. Na svoji poslovni poti se je srečal z različnimi izzivi na področjih IoT (Internet of Things), M2M (Machine to Machine) in Industrije 4.0.
Za potrebe projekta je dodobra proučil teorijo igrifikacije (gamification) in svoja spoznanja delil s študenti na gostujočem predavanju.